Főoldal

Szolgáltatások

Munkáink

AJÁNLAT

Rólunk

Kapcsolat

ALTGEO

Szerző: | ápr 4, 2014

Az ALTGEO cég nagy kihívás elé állított minket, amikor azzal bíztak meg, hogy tervezzünk teljes, új arculatot, építsünk új weboldalt, készítsünk nyomtatott marketing eszközöket – a katalógustól a szórólapon át a névjegykártyáig és plakátokig -, valamint tervezzük meg a cég vizuális megjelenését a Construma kiállításon. Mindezt rekord rövid időn belül, hiszem a megbízástól számítva két hét állt rendelkezésre a kiállításig. Nem volt időnk a feladat lehetetlenségén gondolkodni, azonnal belevetettük magunkat a tervezésbe. Az idő rövidsége miatt kétszeresen is büszkék vagyunk rá, hogy ebben a projektben is igazán minőségi munkával tudtuk kiszolgálni a megbízónkat.

Arculat

A cég teljesen új arculatot kapott. A vizuális megjelenés minden eleme gondos tervezés eredménye, beleértve a színeket, formákat, az álló- és mozgóképeket.

Marketing 

A projekt meghatározó attribútuma a rendkívül rövid idő volt. Nem csupán gyorsabban kellett dolgozni, de alkalmazkodnunk kellett egy új stratégiához, a tervezés és megvalósítás párhuzamos folyamatához.

Construma kiállítás

A projekt teljesítésének nemcsak határideje, de a sikeresség fokmérője is volt a Construma kiállítás és az azon való részvétel hatékonysága.

Arculat

Az ALTGEO aktív- és passzívházak tervezésével és kivitelezésével egy környezettudatosabb világ építésén dolgozik. Ez a szemlélet igen közel áll hozzánk, ezért is örültünk a felkérésnek. Az arculati elemekben használt színeket úgy válogattuk és kombináltuk, hogy azok nem csupán illeszkednek a környezettudatos életmód hangulatához, de akár önálló elemként meg is idézik azt. Az ALTGEO hozzáértéséhez, megbízhatóságához, minőségéhez illő egyszerű, letisztult formákat használtunk, a domináns zöld színt a természet matt színeivel egészítettük ki. Ez a hangulat visszaköszön minden offline és online eszközön.

Marketing anyagok

Az arculat tervezésével szimultán terveztük a cég marketing anyagait, hogy a kéthetes határidő lejártakor minden online eszköz aktív legyen és minden offline eszköz kézbevehető legyen. A vállalkozás új, rengeteg információt tartalmazó, mégis könnyen átlátható weboldalt kapott. Lapozgatható katalógust készítettünk, amely nyomtatott és elektronikus formában is elérhető volt. Különböző display-eket is terveztünk. Többek között plakátokat és megállítótáblákat. Természetesen a vállalkozás minden tagja az új arculathoz illő névjegykártyát kapott. A Construma kiállításra még egy animációs filmet is készítettünk.

Video

Készítettünk egy animációs kisfilmet, amely csupán másfél percben egyszerűen bemutatja a környezettudatos építkezés lényegét. A videó tervezésekor fő szempont volt, hogy ne nyúljon hosszúra és ne tartalmazzon több információt, mint amennyi feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a néző átlássa a különbséget a hagyományos és a környezettudatos építkezés között. A ’kevesebb több’ elvét követve csupán pár mondat, ám azok a megfelelő grafikai elemekkel kombinálva egyszerűen és lényegre törően célba érnek. A videó célja első sorban nem az ALTGEO, hanem annak bemutatása volt, hogy léteznek alternatív, környezetbarát megoldások az otthonépítésben.

Construma

A Construma kiállításon való részvétel fontos mérföldkő volt. Igen rövid idő alatt kellett megterveznünk a cég új arculatát, legyártanunk a marketing eszközöket és megterveznünk a kiállításon való részvétel elemeit. Az új arculati elemeket fölhasználva plakátokat, katalógust és szórólapokat készítettünk. A kiállítóteret úgy rendeztük be, hogy az új, családi otthont tervezgető látogatók kényelmesen helyet foglalhassanak egy beszélgetés erejéig. Az információs anyagok elérhetők voltak csupán a standok között sétálgatók számra is, ugyan akkor az érdeklődők be tudtak lépni a kiállítótérbe, mint egy csendes oázisba a zsúfolt folyosókról. Mindeközben a kiállítótérben elhelyezett tévén a másfél perces animáció ment, ami sokadik lejátszás után sem volt zavaró, hiszen a kísérőzenét is úgy választottuk, hogy lágy, nyugtató dallamokat tartalmazzon.